Klachten

Bij Stella vinden wij tevreden klanten belangrijk! Stella doet er daarom alles aan om haar klanten tevreden te maken en te houden. Helemaal met een product als een elektrische fiets die intensief gebruikt wordt. Het zou helaas kunnen voorkomen dat je niet geheel tevreden bent over de diensten van Stella of over één van onze producten.

Vanzelfsprekend willen wij dit graag voor u oplossen.

Wij willen je vriendelijk verzoeken om allereerst te kijken bij de veelgestelde vragen. Op deze pagina zijn antwoorden te vinden op de meestvoorkomende vragen. Misschien dat je hier al mee geholpen bent!

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het onderstaande klachtenformulier. U ontvang geen bevestiging van het ingevulde formulier, maar we reageren binnen 14 dagen inhoudelijk op jouw klacht.*

Heb je vragen, ervaringen of een klacht?

Neem gerust contact op met één van onze medewerkers. Dit kan op telefoonnummer 0341 – 25 22 66 of stuur ons een WhatsApp bericht.

Stuur een bericht aan een medewerker van ons Klantcontactcentrum

*Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.